Tuesday, July 2, 2013

Aku kembali..

Salam semua. Setelah 3hari 3mlm crack password blog ni akhirnya berjaya jugak. Bukan saja bersawang malah dah tumbuh semak samun berhutan belantara macam rumah lelong yang takde bidder sejak bertahun-tahun.Macam ni lah perumpamaan yang sesuai untuk blog aku ni.

Sempena tahun 2013 ni aku nak kembali berblog.Bukan apa, banyak sangat aktiviti pasal hartanah yang aku tak rekodkan. Jadi dengan adanya blog ni boleh la aku rujuk balik di masa-masa akan datang. Disamping itu, perkongsian pengalaman aku sendiri dalam bidang ni dapat menjadi rujukan orang lain.

Yang aku perasan sekarang ni memang ramai betul orang melayu yg dah celik hartanah.Mungkin banyak blog2.. ebook2.. seminar2 yang dianjurkan oleh pakar2 hartanah kita ni seperti sifu aku sendiri dalam blognye yang praktikal dan santai http://www2.pie2020.com/blog/ dan juga otai hartanah Abang Ensem yang sangat berinformasi dan kelakar http://abangensem.com/.. dan ramai lagi lah pakar2 hartanah lain yang aku link kan dalam blog aku ni.

Tahun ni aku berjaya membeli 2 unit rumah dan kedua-duanya masih dalam proses lagi. Nanti akan aku coretkan pengalaman untuk kedua-duanya yang mana aku dapat memang below market price. Satu dari sub-sale dan satu lagi dari auction.

Jamu mata dengan gambar ni dulu..
Ceritanya.. tungguuuu....

8 comments: